Analiza Marki i audyt branzy

ANALIZA MARKI & AUDYT BRANŻY

CEL

Główne cele badania obejmują ANALIZĘ PODSTAWOWYCH OBSZARÓW MARKI odzieżowej czy obuwniczej tj. produktów, sklepów i komunikacji w odniesieniu do największych i najsilniejszych konkurentów na polskim rynku oraz wyciągnięcie na jej podstawie istotnych wniosków na temat: ogólnej atrakcyjności marki, jej pozycji na rynku w Polsce oraz mocnych i słabych stron. Wnioski z analizy mają wspierać decyzje biznesowe dotyczących dalszego kierunku rozwoju marki, inwestycji w analizowaną sieć oraz przedsięwzięcie kroków w celu umocnienia jej pozycji na rynku.

ZAKRES

 

 

  • Analiza rynku i konkurencji: rynek docelowy, najbliższa konkurencja w segmencie, obszary konkurencyjności, ilości i lokalizacje punktów sprzedaży.
  • Analiza produktowa: rodzaj, szerokość, różnorodność i jakość asortymentu, poziomy cen, pozycjonowanie.
  • Analiza punktów sprzedaży: witryny sklepowe, ekspozycja towaru, materiały marketingowe w sklepach, wyposażenie, design
  • Analiza komunikacji marki: obszary i kanały komunikacji, sesje produktowe i wizerunkowe, strona internetowa i profile społecznościowe.